Patronat branży: IBM Polska Sp. z o.o.

Ciekawe podejście (18)

• liczba postów na stronie:
    « < 1 2 »

Znalazłem w Internecie jednego osobnika, który metodami coachingowymi leczy adhd, dysleksję, migreny.... No w ogóle cud, krawaty wiąże i usuwa ciąże. Szara maść i pacaneum.
W dodatku za pomocą poczty elektronicznej- 250zł od maila.
W czasach, kiedy kłamstwo jest nieodzownym narzędziem marketingowca, tego typu oferty nie powinny dziwić. Ale mnie mierzi.
Zawsze mnie ciekawiło, czy taki delikwent znajdzie klientów? Czy znajdzie jeleni?

19.01.2010 23:33

Jeżeli nazywa to leczeniem, to chyba są jakieś przepisy itp. Nie znam się na zagmatwanych przepisach prawnych, ale coś z tym chyba można zrobić. Swoją drogą, nie wiem gdzie znajdzie się ktoś, kto w to uwierzy i zapłaci za tego maila :)
Rozumiem "normalne" metody manipulacji marketingowej, także skuteczne, ale żeby tak "na żywca"? Hmm... I to to nazywa metodą coachingową ?
P.s. W zasadzie lepiej byłoby, gdybyś dodał linka do tego ogłoszenia, aby nieco uwiarygodnić post.

...każdy ma coś do powiedzenia, chyba ... A.W.R.

19.01.2010 23:49

Ależ nie ma sprawy, oto link.
http://www.nlppolska.pl/?action=page&parent=0&view=7
Wpisałem do wyszukiwarki coaching i schizofrenia.
Jakie perełki znalazłem...

21.01.2010 16:03

Jeżeli chodzi o ludzi, którzy nie chcą zgłębiać wiedzy sami i wydaje im się, że ktoś "wsypie" im wiedzę do mózgownicy, a i stać ich na naukę w tej formie, to czemu nie ? Uważam, że dobrze jest z czymś się jednak zapoznać bliżej samemu. Wtedy łatwiej będzie o rozróżnienie wpływu umysłu na przyczyny niektórych chorób od propozycji ich leczenia :) Nie jest to sprawa jednego osobnika, ale oficjalnej strony NLP, dzięki za link. Wątpliwości jednak na ten temat w Profeo skuteczniej mógłby wyjaśnić Piotr Krupa z grupy "NLP dla Ciebie". Polecam.

21.01.2010 16:28

ups....
To jest oficjalna strona NLP?
Bo ja myślałem, że jest to reklama jednej osoby udająca stronę stowarzyszenia.

21.01.2010 17:44